viernes, 15 de enero de 2010

Nuevo título de la colección Girona Fotografs



L’Ajuntament de Girona i Rigau Editors han publicat un nou títol de la col•lecció Girona. Fotògrafs, dedicat a l’obra sobre la ciutat de Girona del fotògraf francès Jean Dieuzaide, autor de reconeixement internacional i protagonista destacat de la història de la fotografia europea de la segona meitat del segle XX. El llibre inclou també una mostra de la seva creació més abstracta.
La seva relació amb Girona, iniciada el 1951, té especial interès per la participació de l’autor al IV Salón Internacional de Fotografía de Gerona, l’any 1954, on presentà algunes de les seves fotografies més emblemàtiques: La gitana de Sacromonte, Dalí a l’aigua o Siguiriyas.

El Ayuntamiento de Girona y Rigau Editors han publicado un nuevo título de la colección Girona. Fotògrafs, dedicado a la obra sobre la ciudad de Girona del fotógrafo francés Jean Dieuzaide, autor de reconocimiento internacional y protagonista destacado de la historia de la fotografía europea de la segunda mitad del siglo XX. El libro incluye también una muestra de su creación más abstracta.
Su relación con Girona, iniciada en 1951, tiene especial interés por la participación del autor en el IV Salón Internacional de Fotografía de Gerona,en 1954, donde presentó algunas de sus fotografías más emblemáticas: La gitana de Sacromonte, Dalí en el agua o Siguiriyas.


Centre de Recerca i Difusió de la Imatge (CRDI)

Servei de Gestió Documental, Arxius i Publicacions (SGDAP)
Placeta Institut Vell, 1
17004 Girona
Tel. 972 22 15 45
Fax 972 20 26 94
crdi@ajgirona.cat
http://www.girona.cat/crdi

No hay comentarios:

Publicar un comentario